ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
- A megrendelt egyedi méretű beltéri ajtók módositását amely szin, tipus ill. üvegezési változatokra értendő az előleg beérkezésétől szàmitott 48 óráig módosítható, azon túli módosítást nem tudunk elfogadni.
- A termék gyártási hibásnak minősül, ha nem lehetséges rendeltetés szerinti használata, az alkalmatlanságot pedig az anyagok tulajdonságai okozzák.
- A termék hibáiról a termék átvételétől számított 8 napon belül tudunk reklamációt elfogadni.
- Átvételkor a vásárló köteles a terméket átnézni és a sérülés mentességét és az esetleges vetemedéseit ellenőrizni.
- Garancia a vásárlástól számított 12 hónap, a szakszerű tárolás, beépítés és karbantartási munkálatok betartása mellett vonatkozik.
- A garanciális meghibásodott terméket cégünk telephelyére a vásárlónak kell visszaszállítania. A visszaszállítás költsége a vásárlót terheli.
SZÁLLÍTÁSI, TERMÉK GYÁRTÁSI HATÁIDŐ:
- A szállítási határidő szabvány dekortermékek esetében 4-6 hét, egyedi méret esetén 6-8 hét, festett kivitel esetén 6-8 hét.
- Szállítási határidő után 30 napon belül történő szállítás még időben történő teljesítésnek minősül.
- Az áru készre jelentése telefon, email vagy sms szerződés teljesítésnek minősül.
- Vissmajor közlekedési és üzemzavarok, munkabeszüntetés, nyersanyagban és hasonlókban felmerülő hiány esetében a szállítási határidő a fentiek következtében kiesett időtartamnak megfelelő teljesítési idő meghosszabbításához vezetnek.
- A szállító fenntartja magának az előszállítás és a részszállítás jogát.
- A szállító a termék a vevő vagy meghatalmazottja részére történő átadását követően mennyiségi és minőségi reklamációt nem fogadunk el.
- Meghatalmazottnak tekinthető minden olyan személy, aki a megrendelő személyes megjelenése hiányában az átadási helyszínen mint képviselő megtalálható. A képviselő személyét a megrendelő semmilyen módon nem vitathatja.
- A nem általunk telepített, raktározott termékek esetén a későbbi viták elkerülése végett az átvételkor az esetleges sérüléseket és lapelhajlásokat azonnal jelezni kell a szállító levélen, mert azokra való hivatkozást a későbbiekben nem fogadunk el.
- A kiszállítás nem tartalmazza az emeletre, lakásba, házba történő beszállítást.
A GARANCIA NEM TERJED KI:
- a termék szállítása, rakodása során, valamint a nem megfelelő tárolása miatt keletkező sérülésre
- a termék a felhasználó hibájából keletkezett sérüléseire és az ezek által okozott meghibásodásaira (karcolás a fólián, repedések)
- a fólia nem a gyártó hibájából keletkezett sérüléseire (nem megfelelő tisztítószerek stb. alkalmazása)
- beltéri ajtókat beépíteni csak a helyiség teljes kiszáradása után (festés, burkolás) lehet
- a beépítésből származó sérülésekre, hibákra
- helytelen, nem rendeltetésszerű használatra
- a termék hibás működtetésére, ha az a gyártótól és a használat körülményeitől függetlenül bekövetkező eseménynek tudható be (vízkár, tűzkár stb.)
- a beltéri ajtószárnyak üvegből készült elemeire
- Beltéri ajtóknál faipari termék lévén előfordulhat 0- 4 mm hajlás, vetemedés, mely tűréshatáron belüli érték, a rendeltetésszerű használatot nem akadályozza, nem zavarja.
A GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI:
- az ajtó szárnyának vagy félfájának bármilyen szerelése után, amelyet nem a forgalmazó vagy a gyártó végez el
- a termék konstrukciójának megváltoztatásakor
- a garancia nem tartozik a mechanikus sérülés és külső sérülés esetére, mely az előírásnak nem megfelelő szállítás, tárolás miatt történt
- színeződések és formavesztések, felületi sérülések, mely a tárolási helyiség nedvessége vagy magas hőmérséklete miatt történt
- állatok által okozott károkra
REKLAMÁCIÓ MENETE:
- reklamációt kizárólag írásban fogadunk el számla és fotó ellenében az r28belteriajtok@gmail.com email címre
- a fotón kérjük, hogy a meghibásodott termékről küldjön legalább 2 db képet, amelyen a hiba látszódik
- néhány mondatban írja meg a problémát és a hiba okát
- a reklamáció beérkezése után 30 napon belül állásfoglalást adunk, amelyet a gyártó felé is továbbítunk
- amennyiben a termék rendeltetésszerű használatból és a garancia okait nem kizáró (víz, páratartalom, külső behatásból) eredően hibásodott meg és a reklamációja jogos, abban az esetben a minőségi cserét cégünk biztosítja
BELTÉRI AJTÓK BEÉPÍTÉSE:
- Külön megegyezés, árajánlat, díjazás és a megrendelés visszaigazolása alapján a szállító vállalkozik az elkészült nyílászáró szerkezetek helyszíni beépítésre is.
- A nyílászáró rögzítése a falazási munkákat követően vakolás és burkolás után pur-habos rögzítéssel történik, a nyílás kialakítás helyszíni javító jellegű kőműves és egyéb szakipari munkák nélkül.
- A beépítés egyszeri kiszállásra értendő. Amennyiben a megrendelő hibájából valamely termék nem kerül beépítésre, úgy a megrendelő köteles minimum 5.000.- Ft-ot téríteni az újbóli kiszállás előtt.
- A termékek helyszíni telepítése építőipari szakmunka, a beépítéskor véletlenszerűen keletkező esetleges károkozások nem képezhetik a reklamáció és egyéb későbbi kártérítési igény alapját.
- A beépítést végző cég, vállalkozó a beépítésért garanciát vállal az általa elvégzett munkára.
- A beépítési díj tartalmazza a rögzítéshez szükséges pur-habot, a szerkezetek szakszerű rögzítését és szükség szerinti beszabályozását, a kilincsek felrakását és tartozékok átadását vagy kérésre felhelyezését. Nem tartalmazza a nyílások alakításának, bontásának díját illetve a borítás és a fal közötti hézagok szilikonos kitöltését.
- Beépítés előtt a helyiséget jól ki kell szellőztetni, hogy a levegő páratartalma ne haladja meg az előírt mértékeket (55 %). Az ennél korábbi beépítés esetén nem vállalunk felelősséget, hiszen a tapasztalataink szerint a különböző szakmák szerelői, mesterei által levett, újra felrakott ajtólapok és takarólécek a szakszerűtlen kezelés és hanyag anyagmozgatás miatt gyakorta megsérülnek. Ezek cseréjét csak új megrendelésként tudjuk biztosítani.
- A fenti munkafázisok felcserélése esetén abban az esetben sem vállalunk felelősséget, amennyiben a telepítési, beépítési munkálatokat társaságunk szakemberei végzi.
- A beépítést követően a fal egyenletlenségéből ferdeségéből adódó hézagok keletkezhetnek. Ezek tömítésést szilokonozását külön dijazása ellenében megrendelhető beépítést követően!
BELTÉRI AJTÓK TÁROLÁSA:
- A tárolásnál helyezzük a szerkezeteket fa alátétre, a tokokat összeszerelés előtt alátét lemezre helyezve vízszintesen egymásra rakva is tárolhatjuk.
- Mechanikus sérülések elkerülése végett ne támasszuk, illetve ne tegyünk jelentős súlyú anyagot az ajtóra
- A tárolási helyiség klimatikus viszonyai lakószobának megfelelőnek kell lennie.
- Frissen vakolt épületben, szobában, raktárhelyiségben és bármely más nedves vagy túl száraz helyen, ahol nagy hőingadozás van ajtókat tárolni még ideiglenesen sem szabad.
- A páratartalom nem haladhatja meg az 55 %-ot.
- A terméket szabad ég alatt, illetve tűző napnak a tárolás alatt kitenni nem szabad.
- Ahol a környezeti hőmérséklet a minimális 10 C fokot nem éri el, az ajtóval elválasztott helyiségek közötti hőmérséklet különbség meghaladja a 10 C fokot. Az ajtóval elválasztott helyiségek páratartalma közötti különbség meghaladja a 10 %-ot. A helyiségekben legalább 40-55 % legyen a levegő páratartalma. A falak a vakolatok a padozatok nedvesség tartalmának 12-18 %-nak kell lennie a helyiség szellőztetésétnek biztosítása mellett.
- Szakszerűtlen tárolás, beépítés, karbantartás elmulasztása esetén, nagy páratartalom és hőmérséklet különbség okozta esetleges sérülések miatt a garancia érvényét veszíti
Tárolás:
- Az elkészült át nem vett ajtókat 5 napig díjmentes tároljuk. 5 nap után napi 100 Ft + áfa / db tárolási dijjat számolunk fel!
HELYSZÍNI FELMÉRÉS:
- A megrendelő részére elektronikus levélben kerül átküldésre, mely a megrendelő visszaigazolása nélkül is elfogadottnak tekinthető, amennyiben azt 48 órán belül nem kifogásolja.
- Felújítások alkalmával társaságunk kizárólag abban az esetben vállal méretgaranciát, amennyiben felméréskor a nyílások szabadon mérhetőek, ellenkező esetben a megrendelő felelősségére vesszük fel a méreteket és azok megfelelőre alakítása is a megrendelő kötelessége.
- Amennyiben a felmérést nem társaságunk végzi, úgy a felelősség a megrendelőt terheli.
MINŐSÉGI KÖVETELMÉNYEK, MÉRETTŰRÉSEK:
- Eltérések a termék színezetében, rajzolatában a megrendelő tudomásul veszi, hogy az ajtóknál az anyagában a bemutatott minta termék és a leszállításra kerülő kész termék között rajzolati és minimális színbeli különbségek lehetségesek.
- A bemutatott kész termékek szín és az időbeni különbségek érés valamint eltérő furnér kötegek felhasználása miatt kizárólag tájékoztató jellegűek, a szín és a struktúra eltérések nem képezhetik a reklamáció tárgyát.
- Gyártási mérettűrések azonos szélességű vagy magasságú ajtók esetében nem lehet nagyobb mint 7 mm. Falvastagsági eltérések max 5 mm. Lapelhajlás szobai körülmények között minden megkezdett méretnél max 5 mm lehet. Vizes helyiségeknél valamint garázsoknál és nem megfelelő szellőztetésű helyiségeknél a megengedett érték 10 %-al meghaladhatja. A vizes helyiségekben a garanciát kizárólag abban az esetben vállaljuk amennyiben mesterséges szellőztető rendszerrel vagy részszellőzős ablakkal rendelkezik.
- Üvegező lécek síkbeli eltérése max 2 mm, fix és mobil borítások síkbeli eltérése max 3 mm, zárkimarások és ellenoldalak anyagfolytonossági hibái max 2 mm. Ezeken belüli érték nem jelentheti a reklamáció tárgyát, amennyiben azok rendeltetésszerű használatot nem akadályozzák.
- Laminált termékek esetében az élképzés hibái a gyártási technológia sajátosságai miatt nem képezhetik a reklamáció tárgyát.
- Az ajtólapok esetleges elhajlását, deformálódását a szállítást követően 24 órán belül írásban 2 db fotóval jelezni kell, ellenkező esetben nem tekintjük garanciális hibának.
- Az üvegezett ajtólapokat kívánságra gyárilag üvegezve vagy üveg nélkül szállítjuk, de ebben az esetben felszámítjuk annak árát is. Az építés helyszínén történő üvegezés esetén az üveg beszerelését végeztesse szakemberrel és csak a felhasználási helynek megfelelő üveget építessen be.
- Törésveszélynek kitett helyeken (pl. gyerek) kizárólag biztonsági fóliával védett üveget használjanak.
- Az általunk ajánlott savmart üvegek nem biztonsági üvegek, azok ilyen esetekben védőfóliázást igényelnek.
- A nem megfelelő üvegezés megrendelése esetén a felelősség a megrendelőt terheli.
A megfelelő tájékoztatás a megrendelés előtt alaposan gondolja át, esetleges további kérdéseit, legyenek azok a felhasználással kapcsolatosak vagy technikai természetűek, tegye fel kollégáinknak!
A megrendelést kizárólag abban az esetben írja alá, amennyiben minden kérdésére teljeskörű, mindenre kiterjedő választ kapott és a szerződési feltéteket el tudja fogadni.
A megrendelő a megrendelő aláírásával kijelenti, hogy a termékkel kapcsolatban mindenre kiterjedő teljeskörű tájékoztatást kapott.
Minden szabvány kivitelezéstől eltérő esetben, nem megfelelő falkáva kivitelezések gazdasági okokból adódó kényszermegoldások a kivitelezési megoldhatóság és felelősség a megrendelőt terheli, még abban az esetben is ha a felmérést vagy tájékoztatást társaságunk szakemberi végezték.
A fentiekben nem szabályozott kérdésekben a PTK ide vonatkozó paragrafusai érvényesek. Szerződő felek elfogadják a Pest Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét.
Porta-Unico Kft a … pontból álló szolgáltatásának igénybevételre vonatkozó általános szállítási feltételeket elolvastam, annak tartalmát megismertem és mint akaratommal mindenben megegyezőt magamra nézve kötelezőnek elfogadom, és a számla átvételével jóváhagyólag igazolom.